×
HomeSportLuxeContactlagon energy duotone club
NL FR EN
Tout destinations
Choisissez destination

Melia Gorriones

De: Ellen VO Melia Fuerte NL
Message:

Dag Peter,

 

Wij hebben een hele leuke vakantie gehad in Melia Fuerteventura. Met een zoon die verzot is op windsurf en kitesurf zit je in dat hotel natuurlijk perfect! 

Het was voor ons de derde keer dat we voor dit hotel hebben gekozen. Wij vinden het een leuke bestemming omwille van de surf- en kitemogelijkheden vlakbij het hotel en de wandelmogelijkheden op de prachtige uitgestrekte stranden.

 

Belangrijk voor jullie om te weten is dat het intussen wel echt een oud hotel is. De technische mankementen in de kamers moet je er dus willen bijnemen. Op onze kamer marcheerde bijvoorbeeld de kaartlezer om de deur te openen zeer slecht, het schuifraam ging niet op slot en het bad lekte. We hebben ons verschillende keren tot de balie moeten wenden waar we vriendelijk verder geholpen werden, maar men gaf daar telkens ook mee dat het een oud hotel is dat zijn beperkingen heeft... Ook de eetzaal is sterk verouderd en oogt intussen wel echt wat afgeleefd.

 

We zijn in september 2021 naar Melia Paradisus Salinas Lanzarote getrokken. Een prachtig hotel in vergelijking met Melia Fuerteventura, met een prachtig zwembad en een veel mooier restaurant, maar qua surfmogelijkheden veel minder interessant waardoor we toch terug voor Melia Fuerteventura gekozen hebben. Maar ik kan me voorstellen dat de verouderde kamers en het refterachtige restaurant een tegenvaller kunnen zijn voor mensen die er voor het eerst komen. 

 

Als wij terug naar Fuerteventura trekken, denk ik dat we voor de aanpalende INNside by Melia zullen kiezen. We zijn daar even binnengestapt om een kijkje te nemen en dat is toch een erg groot verschil. 

 

Aangezien ik wat kritische feedback geef, lijkt het me beter om dit niet online te plaatsen. Ik wil jullie zeker niet het idee geven dat we niet van onze vakantie genoten hebben, want dat hebben we echt wel gedaan! Maar in functie van mogelijke boekingen van nieuwe klanten vind ik het wel belangrijk dat jullie weten wat de 'toestand' van het hotel is.

 

Vriendelijke groet

 

Ellen

Top