Beste,
Vooreerst … de support door High Tech was (zoals steeds!) voortreffelijk. Onze vluchten zijn een aantal keren gewijzigd …. High Tech heeft dit zeer goed opgevangen door vlot te communiceren en goede alternatieven voor te stellen. Een dikke merci aan Karen en het team om alles zo goed te regelen!
Het was onze 4de maal in Dakhla Attitude. Het is nog steeds een schitterend resort, maar we vonden het deze keer toch minder dan de jaren voordien:
Bovenstaande is natuurlijk zeker geen drama (het blijft een geweldig resort), maar het viel toch wel op dat deze zaken in het verleden beter geregeld waren. We vernamen terplaatse dat het Europees management aan de kant geschoven is …. Misschien dat dit er iets mee te maken heeft ? Wel moet gezegd worden dat het kitecenter zelf nog steeds geweldig is … nieuw materiaal en zowat alle maten kites zijn in grote getallen aanwezig.
Misschien nog een laatste puntje : Het is ons de laatste jaren opgevallen dat Dakhla Attitude veel grote, meestel Franse, groepen aanneemt. Dit kan storend zijn voor de overige gasten (lawaai).
We gaan volgend jaar zelker terug met jullie op kitevakantie, maar we zullen wellicht wel eens binnen springen om andere opties te bekijken.